mércores, 28 de outubro de 2009

Máis fotos dos membros do club



5 comentarios:

  1. Son Carlos Gehrhardt Chaves e estou no clube de lectura e vou no capítulo 12. O libro por aora e moi interesante polo menos para min. Eu non son dos que leo moito pero anímovos a que leades este libro. O libro espero acabalo esta semana para saber como acaba.

    Animovos a que o leades porque vos vai a gustar moito

    ResponderEliminar
  2. Son un dos miembros do club de lectura do ies de meanho, O Hobit e un libro moi interesante, o principio pareciame aburrido, pero logo o seguir lendo interesoume moito,animovos a que vos apuntedes o club de lectura e o pasemos ven todos xuntos con risas e festas que celebramos o final de cada libro.

    ResponderEliminar
  3. Ola!!! Son Sergio Torres menbro do club de lectura estou lendo o libro do Hobbit e e divertido e interesante e eu animovos a que o leades anque a min non me gusta ler moito os libros este estame a gustar.

    ResponderEliminar
  4. Son un membro do club de lectura e anívos a que leades o libro do hobbit que e moi interesante aínda que o principio aburre despois non ides poder deixalo q non ides ser capaces.
    ANIMADEVOS!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Son Torcuato Rodríguez un membro do club de lectura.Estou lendo o hobbit e vou no capitulo 6º e por agora estame gustando.

    ResponderEliminar